• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Enemon: Uravnotežen obrok za aktiven vsakdan.

Komunikacijska akcija ob prenovi in repozicioniranju blagovne znamke Enemon.

Kratek opis akcije: Akcija je nastajala ob izhodišču, da je bila blagovna znamka Enemon kljub svoji pionirski poziciji že skoraj med pozabljenimi. Percepcija glede slabega okusa in izključnega namena izdelka za hujšanje je bila trdno usidrana. To je bila oteževalna okoliščina ob oživitvi in repozicioniranju.

O novih okusih so se v času akcije vsi zainteresirani lahko brezplačno prepričali z naročilom vzorca preko spletne strani ali na številnih degustacijah po celi Sloveniji. Novosti vključujejo tudi šejk in ploščice.

Z ambasadorko Indiro Ekić (tekmovalko prve sezone resničnostnega šova The Biggest Loser Slovenia na Planet TV), ki predstavlja motivacijo za spremembo življenjskega sloga, so se s sodelovanjem na družbenih omrežjih približali tudi mlajši ciljni skupini. Ker se Enemon kot sestavni del uravnotežene prehrane lahko uporablja tudi za hujšanje, so se kot partner uravnotežene prehrane vključili v resničnostni šov The Biggest Loser Slovenia (Planet TV) kot partner uravnotežene prehrane in si s tem povečali splošno prepoznavnost.

Elementi akcije: spletno mesto, televizijski oglas, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, e-novičnik, uporaba ambasadorke, izpostavitve in degustacije v trgovskih kanalih

Naročnik: Enemon (Jata Emona d.o.o.)

Agencija: Eksit, Enemon, Antenna TV SL in Planet TV 

Medijska agencija: Media Publikum

Oblikovalca: Grega Glavan in Mihael Mahkovic

Avtor: Antenna TV SL d.o.o., Enemon, Eksit ADV d.o.o.
Naročnik: Enemon

Oceni