• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zala - Tvoji prvi mehurčki

Pristop je za blagovno znamko Zala ustvaril oglaševalsko akcijo, ki spremlja novi vodi v njenem portfelju.

Kratek opis akcije:Zala je tik pred poletjem predstavila dve novosti. In sicer sta se družini vod pridružili članici, ki urbano osvežitev predstavljata v novi kategoriji gaziranih vod z okusi.

Akcijo so ob predstavitvi spremljali mehurčki, vse aktivnosti pa povezuje slogan Tvoji prvi mehurčki. »Preden smo razkrili novico, smo pozornost pritegnili s kratkimi spoti, ki so s poplavo mehurčkov osvežili tudi televizijske zaslone, nato pa komunikacijo nadaljevali na mestnih ulicah, družbenih omrežjih, modni pisti in med iluzijami,« poudarjajo v Pristopu.

Zalo z mehurčki krasi ilustracija, ki je oživela na svetlobnih vitrinah citylight in meščane nagovarjala na sprehodu. Z njo so opremili tudi darila, ki so razveselila izbrance na družbenih omrežjih. Mehurčki so preplavili Mercedes Benz Fashion Week Ljubljana in Muzej iluzij, uporabniki Facebooka pa so se lahko v Zalo mesto preselili s pomočjo foto filtra.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, mobilni filter, odnosi z javnostmi, promocijska darila, sponzorska umeščanja, horeca, prodajna mesta

Predstavnica naročnika: Simona Oset

Naročnik: Znamka Zala, Pivovarna Laško Union d.o.o.

Agencija: Pristop 

Direktorica projekta: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Eva Gjörek

Umetniška direktorica, oblikovalka in ilustratorka: Vida Igličar

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

Produkcijska hiša: NuFrame

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od marca 2018

Avtor: Pristop
Naročnik: Zala

Oceni