• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nos za detajle

Zadrga je za podjetje Flegis, ki se ukvarja z uvozom in distribucijo izdelkov za ustno higieno in aktivno deluje na področju oralne preventive, pripravila oglaševalsko akcijo ob predstavitvi čopaste zobne ščetke CURAPROX CS single.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na izhodišču, da je ščetkanje zob vsakodnevno rutinsko opravilo. Prav zaradi rutine se dogaja, da čedalje manj učinkovito čistimo na istih mestih. Običajno so to težje dostopna mesta, na primer mešano zobovje in globoke brazde na kočnikih pri malčkih, modrostni zobje in okoli protetično nadgrajenih zobnih vsadkov ter nosilcev in žičk pri fiksnem ortodontskem aparatu.

»Da se izognemo težavam v ustih, je prav težje dostopnim mestom smiselno nameniti posebno pozornost. Pri tem je največji izziv sprememba navad potrošnikov z obstoječimi pripomočki za vsakodnevno ustno higieno, zato pozornost potrošnikov usmerjamo na »nov« pripomoček, in sicer čopasto zobno ščetko CURAPROX CS single, ki ima dober nos za detajle,« pravijo v Flegisu.

V prvi fazi so akcijo zasnovali za strokovno javnost, ki je med drugim kompetentna za priporočila na področju vzdrževanja ustne preventive. Hkrati komunikacija s potrošniki poteka še na drugih komunikacijskih kanalih, aktivnostih in orodjih.

Elementi akcije: spletno mesto, spletna aplikacija, nagradna igra, plakati, letaki, digitalni in tiskani oglasi, promocijski članki, strokovni članki, dogodek za strokovno javnost, vzorčenje, prodajne aktivnosti, komunikacija na družbenih omrežjih, video nasveti za uporabo izdelka, zloženka z vzorcem izdelka

Predstavnica naročnika: Karolina Marolt

Agencija: Zadrga

Vodja projekta v agenciji: Špela Frešer

Kreativni in umetniški direktor, ilustrator in tekstopisec: Dejan Miletič

Oblikovalka: Tjaša Pogorevc

Trajanje akcije: april – junij 2018

Plakat

Nalepke

Avtor: Zadrga
Naročnik: Flegis

Oceni