• Facebook
  • Twitter
  • RSS

UNICEF Helpsterji

Grey Ljubljana in UNICEF Slovenija se predstavljata s komunikacijsko akcijo, ki poziva mlade, da se priključijo ekipi, ki na terenu pridobiva nove mesečne darovalce.

Kratek opis akcije: Program z imenom Helpsterji se navezuje na svetovno znani trend hipsterjev. Njegovi ustvarjalci poudarjajo, da ni ključno tisto, kar nosiš na sebi, temveč v sebi. Za »helpsterje« so pripravili tudi izobraževalno-motivacijska orodja, ki jim pomagajo razvijati njihove delovne in osebne kompetence ter jih ves čas spremljajo na poti do njihovega cilja, torej pomagati otrokom sveta. Darovalci, ki jih pridobijo »helpsterji«, kot starši otrok sveta, otrokom v državah v razvoju zagotavljajo hrano, pitno vodo, zdravstveno oskrbo, izobraževanje, zaščito in nujno pomoč.

Elementi akcije: tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletna stran, komunikacija na internih kanalih, motivacijsko-promocijski materiali za člane ekipe Helpsterji

Predstavniki naročnika: Maša Dakič, Tjaša Jazbinšek in Sebastijan Pešec

Vodja projekta v agenciji: Amadea Šoln

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Luka Bajs in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Anja Korošec

Ilustratorka: Nina Kavzar

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: UNICEF Slovenija

Oceni