• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Radenska #zaskupaj

Agencija BBDO Zagreb je pripravila akcijo #zaskupaj, ki Radensko umešča v nepozabne trenutke našega življenja

Kratek opis akcije:Akcija izhaja iz dejstva, da je Radenska brezčasna in vedno nekje zraven v nepozabnih trenutkih našega življenja. Je del praznovanj, družinskih srečanj, veselih mladostnih dogodivščin in zajema življenjsko pot na kompleksen način – z dobrimi, a tudi manj dobrimi trenutki.

Televizijski oglas tako prikazuje, da so v življenju nekatere stvari preprosto »za skupaj«, kot so Radenska in tri srca. Akcija #zaskupaj potrošnike nagovarja tudi v drugih komunikacijskih kanalih – predvsem v segmentu HoReCa in spletnih medijih. Glavni cilj akcije je prikazati potrošnikom, da gre Radenska odlično skupaj s kavo, vinom, hrano in prigrizki ter jih spodbuja k naročanju kombinacij #zaskupaj.

»V digitalnem okolju smo izbrali bolj čustven pristop, tako da smo potrošnike vključili v deljenje njihovih življenjskih trenutkov #zaskupaj in jim dali možnost, da pri tem osvojijo nagrade,« so povedali v Radenski.

Elementi akcije: televizijski oglasi, aktivnosti nad črto v segmentu horeca, spletni mediji

Naročnik: Radenska

Agencija: BBDO Zagreb

Medijska agencija: Direct Media Komunikacije

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Katarina Borovšak in Ivana Šeremet

Vodja projekta v agenciji: Iva Kirin

Kreativni direktor in tesktopisec:Almir Okanović

Umetniški direktor: Goran Štimac

Oblikovalka: Nikolina Tesla

Fotograf: Mare Milin

Režiser: Blaž Švent

Produkcijska hiša: Kabinet

Glasbena podlaga: Anže Rozman

Čas trajanja akcije: maj – junij, avgust – september, december

Avtor: BBDO Zagreb
Naročnik: Radenska

Oceni