• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z Mu Cuisine do kuharskih mojstrovin

Agencija AV studio je za blagovno znamko Mu Cuisine pripravila pomladno komunikacijsko akcijo, ki je potekala vzporedno s pokroviteljstvom oddaje Masterchef in je vključevala sodelovanje z vplivneži.

Kratek opis akcije:Taja, Petra, Jernej, Urša in Kristina so kuharski navdušenci, ki preizkušajo izdelke Mu Cuisine in pripravljajo okusne recepte. Vsi skupaj nastopajo tudi v mesečni oddaji »Z Mu Cuisine do kuharskih mojstrovin«. Prva oddaja na temo »Kulinarika in potovanja« je potekala v živo, 14. maja 2018, na profilu blagovne znamke Mu na Facebooku. V manj kot tednu dni je oddaja zabeležila več kot 100 tisoč ogledov. V treh mesecih, kolikor bo trajalo druženje z vplivneži, bo vsak izmed njih tudi za teden dni urednikoval profil Mu na Facebooku.

Ob digitalni komunikaciji je agencija ustvarila tudi televizijski oglas, ki si ga lahko ogledate na spletnem mestu. Vabijo tudi k ogledu naslednje oddaje v ponedeljek, 11. junija 2018, ki bo tukaj ob 20. uri na temo kulinarike in ljubezni.

Direktorica projekta: Dunja Bibianko Marovt

Predstavnica naročnika: Petra Žagar

Vodja projekta v agenciji: Maša Marovt

Kreativna direktorja: Žiga Jenko in Jure Tovrljan

Umetniški direktor: Jure Tovrljan

Oblikovalec: Gašper Štern

Tekstopisca: Žiga Jenko in Mateja Kurež

Ostali sodelavci: Barbara Pirh

Fotograf: Nik Jarh

Produkcijska hiša: AV studio,

Režiser: Marko Cafnik

Produkcija prenosa: Snaut

Avtor: AV studio
Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Oceni