• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oraraji. Limona? Orajt!

Slovaška oglaševalska agencija Zaraguza je za Oro pripravila novo akcijo, v kateri nastopajo znani obrazi.

Kratek opis akcije: Oraraji se po lanski uspešni akciji tokrat vračajo z dvema novima oglasoma, v katerih predstavljajo Oro Original in Oro Limono. V supermarketu se, potem ko se ugasnejo luči, prebudijo mali navihani kosmatinci, ki si z vrtenjem steklenice postavljajo nagajive izzive.

Elementi akcije: televizijska oglasa, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika:  Egle Wehle in Matevž Zver 

Agencija: Zaraguza

Vodji projekta v agenciji: Marián Záhorec in Jaroslava Huljaková

Kreativna direktorja: Jaroslav Vigh in Michal Pastier

Tekstopisec:Jaroslav Vigh

Umetniška direktorja: Jakub Gerhardt in Milan Malý

Oblikovalec: Jakub Gerhardt

Produkcijska hiša: Allien studio

Medijska agencija:Direct Media (Branka Krušič), Zaraguza (Pavol Krutý)

Trajanje akcije: pomlad 2018

Avtor: Zaraguza
Naročnik: Radenska

Oceni