• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vi ste potrdili kakovost

Luna TBWA je za Lidl Slovenija ustvarila komunikacijsko akcijo, ki sledi izsledkom raziskave, da je 89 odstotkov sodelujočih Lidlove izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.

Kratek opis akcije:V novi komunikacijski akciji Lidl Slovenija sporoča »Vsi že vedo«, saj smo Slovenci potrdili kakovost izdelkov Lidlovih blagovnih znamk. V neodvisni raziskavi kakovosti, ki jo je opravila raziskovalna hiša Ipsos, so sodelujoči testirali 247 izdelkov Lidlovih blagovnih znamk. 89 odstotkov jih je Lidlove izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično. Ugotovitve raziskave so predstavljene v komunikacijski akciji, za katero so z agencijo Luna\TBWA pripravili zunanje oglaševanje in televizijski oglas, kjer imajo glavno vlogo prav sodelujoči v raziskavi.

Oboje je bilo vključeno tudi v fazo zbujanja radovednosti, v kateri so spraševali: »Jure in Niko že vesta, kaj pa vi?«. Med drugim so posebej za akcijo posneli tudi pesem z naslovom »Vsi vedo«, ki jo izvaja Lea Likar, in razvili mobilno aplikacijo za obogateno resničnost »Več za vas«, ki bo nadgradila vsako izkušnjo z Lidlovimi komunikacijskimi materiali.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, tiskani oglasi, radio, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih,

komunikacija na prodajnem mestu, aplikacija obogatene resničnosti.

Predstavniki naročnika: Tanja Dimitrova (vodja projekta), Valentin Bufolin, Karmen Mlinar, Lidija Rakuša, Katja Galjot in Tina Cipot

Vodje projekta v agenciji: Vida Kos, Sanja Hudin in Katja Blaznik

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Strateginja: Maruša Hrovat

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Robert Lupše

Spletna strateginja: Maša Butara

Spletna oblikovalca: Jaka Miklič in Darja Kodrič

Produkcijska hiša: Kino Motel

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf:Primož Korošec

Postprodukcija:Art Rebel 9

Medijska agencija: OMD

Avtor: Luna TBWA
Naročnik: Lidl Slovenija

Oceni