Agencija 101 je za UNICEF Slovenija in Združenje proti spolnim zlorabam ustvarila komunikacijsko akcijo, ki ozavešča o spolnem nasilju.
Kratek opis akcije: Akcija ozavešča o skrb vzbujajoči pogostosti spolnih zlorab otrok v Sloveniji, spreminja napačna prepričanja o problematiki in izpostavlja edini pravi korak k rešitvi, torej takojšen klic strokovne pomoči in zaščito otroka. Za dva dni so na skrivni lokaciji, na dejanskem mestu večletne spolne zlorabe, odprli pojavni (»pop-up«) Skriti escape room. Izbrane skupine obiskovalcev, ki so se prijavili preko spletne strani, je kot vodja sprejela Amadea.
Povedala jim je zgodbo o igrivi majhni punčki, ki ji je dedek odvzel najlepši čas življenja, saj jo je več let spolno zlorabljal. In čeprav obiskovalci takrat tega še niso vedeli, je bila ta majhna punčka prav Amadea. Naloga obiskovalcev je bila poiskati rešitev za vse otroke, ki so ta trenutek ujeti v podobnih situacijah. Edini namig jih je vodil do klica in prijave zlorabe Združenju proti spolnemu zlorabljanju.
Emocionalni dokumentarni video so premierno predvajali na letošnjem SOF-u, kjer so obiskovalci eden po eden vstopali v majhno zaprto sobo, kjer so si video ogledali v družbi Amadee. Ne da bi vedeli, kdo Amadea je. V prvih 10 dneh akcije se je število prijav spolnih zlorab otrok povečalo za 20 odstotkov, medijske objave pa so dosegle 66,4 odstotka Slovencev v starosti med 15 in 70 let. Kot pravijo ustvarjalci, je akcija tudi začela preusmerjati osredotočenost iz demonizacije storilcev v reševanje nemočnih otrok in spodbudila prepotreben javni diskurz.
Elementi akcije: 1. faza (zbujanje pozornosti ali »teaser«: plakatna mesta TAM-TAM, spletno oglaševanje, spletna stran, dogodek; 2. faza (faza kampanje): odnosi z javnostmi (»PR stunt«), spletni video, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, gradiva za medije
Naročnik: UNICEF Slovenija
Predstavnice naročnika: Irena Stamenkovič, Maša Gorjup in Tjaša Jazbinšek
Agencija: Agencija 101
Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović
Vodja projekta: Eva Gradišar
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopisca: Jure Korenč in Sašo Petek
Umetniški direktor: Primož Kos
Spletni oblikovalec: Damijan Penič
Programer: Leon Škrilec
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Produkcijska hiša:Perfo
Režiser: Luka Štigl
Direktorja fotografije: Darko Sintič in Dejan Ulaga
Fotograf: Andraž Fijavž Bačovnik
Zvočna obdelava: Matjaž Zdešar
Čas trajanja akcije: od marca 2018
Avtor: Agencija 101
Naročnik: UNICEF Slovenija