• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Do konca

Pristop je za Fructalovo blagovno znamko Fruc ustvaril novo akcijo, v kateri ponovno stavijo na Frucov »odbiti« značaj.

Kratek opis akcije: Fruc je v preteklih kampanjah že pokazal svoj odbiti in zmešani značaj blagovne znamke. Z novo akcijo pa gre še dlje … Do konca. Tokrat sta v ospredju široko grlo plastenke in njegov izjemen okus. Želja po zadnji kapljici Fruca je namreč tako močna, da ga vsak želi spiti do zadnje kapljice oziroma do konca. Posledica tega pa je zelo zabavna. Močno srkanje Fruca in široko grlo namreč povzročita odebeljene ustnice, tako imenovani #frucface, ki ga ponosno nosijo vsi ljubitelji te osvežilne pijače, ne glede na starost.

V dveh televizijskih oglasih sta na zabaven način prikazani situaciji, kjer na začetku ni razkrit vzrok odebeljenih ustnic, pozneje pa vsem postane zelo hitro jasno, da jih imajo nastopajoči zaradi izjemnega okusa Fruca in želje, da ga spijejo do konca.

Elementi akcije: televizijski oglas, oglasne svetlobne vitrine, spletni mediji in družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Mina Tadić, Tanja Vidmar Šinigoj in Mirjam Obljubek

Direktorica projekta v agenciji: Petra Muth Zupanc

Vodja projekta v agenciji: Nika Perovšek

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopisci: Eva Gjörek, Aleš Krdžić in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec:Urban Zotel

Družbena omrežja: Tjaša Derstvenšek

Produkcijska hiša: Tuna Fish

Režiser: Vuk Pajković

Avtor: Pristop
Naročnik: Fruc - Fructal

Oceni