• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Preskočite na zabavni del

Agencija Imago Bold in NKBM se predstavljata s prvo skupno akcijo »Preskočite na zabavni del«.

Kratek opis akcije:Posojilo Naprej je našlo navdih v gumbu »preskoči oglas«, ki si ga običajno želimo uporabiti v resničnem življenju. Zato slogan akcije »Preskočite na zabavni del« zagotavlja hitrejše izplačilo in odobritev posojila brez skritih stroškov. Televizijski oglas si je na spletu do zdaj ogledalo več kot 150 tisoč ljudi.

Akcija potrošnike nagovarja v digitalnih in klasičnih kanalih. Oglasi na YouTubu, ki se odvrtijo ob vstopu (»pre-roll«), namigujejo, na kateri sekundi je zabavni del. Oglasi v časopisih razkrijejo, na kateri strani je najbolj »sočen« članek, radijski oglasi z Anabele preskočijo z začetka pesmi na refren.

V oglasni blok pred športnim dogodkom so umestili tudi špico »Preskoči oglas«, ki je pozivala gledalce, naj odmor izkoristijo za obisk spletne strani in prejmejo odobritev posojila še pred začetkom naslednjega polčasa. Ker je NKBM glavni pokrovitelj Planice, je nagradna aktivacija »Preskoči v Planico« dobila še večji zalet. V agenciji dodajajo, da je akcija že po prvem mesecu presegla vse prodajne cilje.

Elementi akcije: televizijski oglasi in špice, spletne pasice in zakupi, članki, radijski oglas, družbena omrežja (Facebook in Instagram), spletni video, znamčenje v Planici, tiskani oglasi, interni spletni in nespletni kanali

Predstavnice naročnika: Klavdija Novak, Maša Judar in Mateja Bečela

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopisec: Gregor Vuk

Strateginji: Dina Dretvić in Iva Boksić

Umetniška direktorica: Gordana Golik

Oblikovalka: Iva Pemper

DTP: Nikola Janjić in Lana Kessler

Produkcijska hiša: Riba ribi grize rep

Režiser: Sašo Podgoršek

Producent: Jurica Ester

Trajanje akcije: marec–junij 2018

Avtor: Imago Bold

Naročnik: Nova KBM

Avtor: Imago Bold
Naročnik: NKBM

Oceni