• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ustvarimo boljši svet

Agencija F2 je za Lidl Slovenija ustvarila ozaveščevalno akcijo, ki spremlja 5. obletnico trajnostne pobude »Ustvarjamo boljši svet«.

Kratek opis akcije: V Lidlu Slovenija se trudijo, da s konkretnimi dejanji na področju okoljevarstva, družbe, zaposlitvene politike in odnosa do poslovnih partnerjev izboljšujejo svoj interni svet kot tudi svet, ki jih obdaja. 5. obletnico tako obeležujejo z ozaveščevalno kampanjo, ki predstavlja Lidlova trajnostna prizadevanja. Hkrati nagovarja vsakega posameznika, naj ne sanja o boljšem svetu, temveč ga po svojih močeh aktivno soustvarja.

 

Elementi akcije: serija televizijskih oglasov, zunanje oglaševanje, prodajni letak, tiskani oglasi, spletna stran, družbeni mediji.

Predstavniki naročnika: Tina Cipot (vodja projekta), Valentin Bufolin in Karmen Mlinar

Agencija: F2

Direktorica naročnika v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja

Vodja projekta: Matevž Goličič

Kreativni direktor: Matija Ošlak

Tekstopisca: Rea Novak in Matija Ošlak

Umetniška direktorica: Ana Kogovšek

Oblikovalka: Tina Brezovnik

Fotograf: Anže Godec

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Knific

Medijska agencija: OMD, Mateja Sevšek

Trajanje akcije: pomlad, 2018

Avtor: F2
Naročnik: Lidl Slovenija

Oceni