• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mestna občina Ljubljana – Človek, čuvaj svoje mesto

Agencija Fini oglasi je za Mestno občino Ljubljana (MOL) pripravila nadaljevanje družbeno odgovorne akcije »Človek, čuvaj svoje mesto«.

Kratek opis akcije: MOL že tretje leto ozavešča z akcijo »Človek, čuvaj svoje mesto«. Letos ozaveščajo meščane in obiskovalce o pomembnosti pobiranja pasjih iztrebkov. Tako so v parku Tivoli na območju Pasje ravni, ki je med sprehajalci psov zelo priljubljeno, odstranjevali pasje iztrebke in mesta označili z baloni z napisi »Tukaj je bil pasji iztrebek. Človek – a se ti zdi to v redu?!«.

Nevestnim lastnikom psov so na ta način prikazali posledice, ki nastanejo, če ne pobirajo iztrebkov njihovih ljubljenčkov. V akciji so sodelovali tudi mestni inšpektorji in terenska ekipa Mladih zmajev, Ulični zmaji, ki so delili brezplačne biorazgradljive vrečke za pasje iztrebke.

Element akcije: gverilski marketing

Predstavnica naročnika: Karmen Žirovnik

Agencija: Fini oglasi

Vodja projekta v agenciji: Lina Doler

Produkcijska hiša: Fini oglasi

Avtor: Armada
Naročnik: Mestna občina Ljubljana

Oceni