• Facebook
  • Twitter
  • RSS

AD Vita: Vitapur podarja vzglavnike

Vitapur se je drugo leto zapored odpravil po Sloveniji z akcijo »Vitapur podarja vzglavnike«. Tudi tokrat so jo izvedli v sodelovanju z agencijo Promotiva, ki je poskrbela tako za zasnovo promocijske akcije kot tudi za izvedbo v trinajstih slovenskih mestih.

Kratek opis akcije: Letošnja aktivacija je navdih črpala pri letaliških okencih »check-in« (glej sliko). Obiskovalce so povabili v svet z Vitapurjevimi vzglavniki.

Postopek delitve je potekal po sistemu »staro za novo«. Tako so sodelujoči na tekoči trak odložili svoj odsluženi vzglavnik, ta pa se je popeljal skozi oznamčeno sanjsko »check-in« kocko. Na drugi strani kocke jih je pričakal novi, in sicer svileni vzglavnik Vitapur Royal Sleep, s katerim bo njihov spanec zagotovo boljši. Skupno so na vseh lokacijah podelili tisoč vzglavnikov.

Za vzdušje med dogodkom so skrbeli tudi ambasadorji dobrega spanca. Ti so obiskovalce podučili o vplivu vzglavnikov na kakovosten in zdrav spanec. Celotna akcija je imela tudi dobrodelno noto. V času trajanja je namreč Vitapur za vsakih 20 prodanih vzglavnikov en vzglavnik podaril Anini zvezdici. Projekt so izvedli v petih državah, njegovo uspešnost pa potrjuje tudi podatek, da so skupno podarili več kot 13 tisoč vzglavnikov, od tega 604 v dobrodelne namene.

Elementi akcije: promocijska karavana, radijsko oglaševanje, televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, neposredni marketing (elektronska pošta) družbena omrežja, spletno mesto, tiskani oglasiv večjih nacionalnih dnevnih časopisih in revijah, prodajna mesta, horeca.

Predstavnica naročnika: Ines Mavrič

Agencija: Promotiva

Direktor projekta v agenciji: Grega Antolin

Kreativni direktor v agenciji: Matic Stocca

Fotograf: Andraž Korošec

Trajanje akcije: 28. februar do 23.april 2018.

Avtor: Promotiva
Naročnik: Vitapur

Oceni