• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Laško »Izziv«

Luna TBWA je za Pivovarno Laško pripravila nadaljevanje uspešnih akcij »Dvoboj« in »Stava«.

Kratek opis akcije: Po dveh uspešnih akcijah se blagovna znamka Laško z (enotno) komunikacijsko akcijo sočasno širi v celotno  jadransko regijo. Tokrat se za zadnjo steklenico Laškega s svojimi pevskimi spretnostmi borijo regionalne legende Neno Belan, Halid Bešlić in Željko Joksimović. Vsi trije so namreč prišli v Slovenijo na legendarno slovensko pivo. A kot smo navajeni že iz predhodnic, je ostalo le eno. In zanj bodo morali pokazati vse, kar znajo. Pri tem jih bo s ploskanjem na spletnem mestu lasko-challenge.com spodbujalo občinstvo, ki bo tudi odločilo, kdo si na koncu zasluži steklenico Laškega.

Laško si je treba prislužiti

»Laško ima v regiji ambiciozne prodajne načrte, zato smo se odločili, da uspešen koncept »Dvoboja« in »Stave« z »Izzivom« prenesemo tudi v celotno jadransko regijo,« je za MM povedal Janez Rakušček, kreativni direktor akcije. Akcija se je namreč hkrati začela v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji. »Osnovno sporočilo komunikacije temelji na identiteti blagovne znamke Laško in ostaja vseskozi enako: Laško, legendarno slovensko pivo, verjame, da pravi značaji niso rojeni, temveč nastajajo skozi življenjske preizkušnje. Laško je torej nekaj, kar si je treba prislužiti. Prav zato smo za letošnjo regionalno akcijo izbrali tri glasbene legende, ki jih poznajo v vseh petih državah: Nena Belana, Halida Bešlića in Željka Joksimovića. Vsak izhaja iz svoje specifične glasbene tradicije in neguje svoj glasbeni slog. Že na samem začetku je bila akcija zelo opažena, iz Beograda pa vam lahko zaupamo resnično anekdoto: ko je Željko Joksimović prišel v lokal, mu je natakar samodejno prinesel Laško!«

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, spletno mesto, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Rumen Kolev in Urban Kramberger

Agencija: Luna \TBWA

Vodje projekta v agenciji: Saša Droftina, Urška Cerar in Nina Zadnikar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Robert Lupše, Ivan Todorović

Interaktivni oblikovalec: Jaka Verbič Miklič

Spletni strateg: Jan Omahen

Odnosi z javnostmi: Helena Čož in Lina Antolič

Fotograf: Luka Kaše

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije:16. april – 15. avgust 2018

Avtor: Luna TBWA
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni