• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cockta - Nova podoba, legendarni okus.

Agencija Yootree je za Atlantic Grupo ob prenovi blagovne znamke Cockta ustvarila mednarodno komunikacijsko akcijo »Nova podoba, legendarni okus« z zgodbo legendarne slovenske pijače, ki nas osvežuje že desetletja.

Kratek opis akcije: Cockta ob 65. rojstnem dnevu na trgih regije deluje v smeri, ki bi ji zagotovila uspeh še za nadaljnjih 65 let. V svojem bistvu želi ostati avtentična in se vrača h koreninam. Povzema modro podobo, ki jo je skozi promocije opredeljevala že ob nastanku. Ob tem sledi trendom, nadgrajuje recepturo, postaja bolj naravna in s tem bolj zanimiva za moderne potrošnike.

V agenciji pravijo, da je komunikacijska akcija igriv kolaž koščkov Cocktine preteklosti, ki bodo tvorili njeno podobo tudi v prihodnosti. »Z novo preobleko, naravnimi sestavinami in avtentično zgodbo se Cockta poklanja vsem ljudem, ki živijo za svojo stvar.«

Elementi akcije:televizija, zunanje oglaševanje, oprema prodajnih mest in lokalov, spletno mesto, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika:Klavdija Vidic, Jernej Janežič, Darja Počič in Aleksandar Šmitran

Vodji projekta v agenciji: Mihela Černe in Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalci: Ivor Bogunić, Neža Pavrič, Dani Gerbec in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Miha Mlaker

Animacija:Art Rebel 9

Glasba: Teddybears

Trajanje akcije: marec 2018

Avtor: Yootree
Naročnik: Atlantic Grupa

Oceni