• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Turistično zavarovanje Generali

Agencija New Moment je za zavarovalnico Generali pripravila promocijsko akcijo za turistično zavarovanje.

Kratek opis akcije:Večina izmed nas ima urejeno zavarovanje za tujino, kadar se odpravljamo na potovanja, letni dopust ali daljše počitnice. Kaj pa kratki eno- ali nekajdnevni izleti čez mejo? Ali sploh preverimo, kaj je z našim zavarovanjem takrat? Generali Zavarovalnica z izpostavitvijo stereotipnih situacij in s sporočilom »Kaj pa če …« ponuja cenejše letno zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini tistim, ki imajo pri njih sklenjeno avtomobilsko ali PaketDom zavarovanje. Kam pa greste vi čez vikend?

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, spletno mesto, poslovalnice, družbena omrežja in interni kanali

Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ivana Vrviščar

Vodja projekta v agenciji: Andreja Zupan Popovič

Kreativni direktor: Luka Kobale

Tekstopisec: Barbara Brodnik

Umetniški direktor: Luka Kobale

Oblikovalec: Jure Skubic

Čas trajanja akcije: januar-februar 2018

Avtor: New Moment
Naročnik: Generali Zavarovalnica

Oceni