• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi časi, novi Renault Twingo

Renault vedno stopa v koraku s časom, kar je ponovno dokazal z novim Twingom. Novi Twingo je svoboden in vsak kupec ga lahko oblikuje po svoji podobi. Renault Slovenija je to možnost izbire inovativno predstavil na ulicah večjih slovenskih mest.

Kratek opis akcije: Renault vedno stopa v koraku s časom, kar je ponovno dokazal z novim Twingom. Novi Twingo je svoboden in vsak kupec ga lahko oblikuje po svoji podobi. Renault Slovenija je to možnost izbire inovativno predstavil na ulicah večjih slovenskih mest. S posebnimi umetniškimi dogodki, kjer so poleg umetnikov različnih zvrsti lahko sodelovali tudi mimoidoči, je ljudem omogočil neomejene možnosti izražanja in kreiranja svojega Twinga. Sodelujoči so tako lahko na obcestnih plakatih sprostili svojo kreativno žilico in pokazali, kaj jih zanima in kako vidijo svet.

Pet umetnikov pa je med 23. in 27. januarjem na različnih lokacijah po Ljubljani in Mariboru ustvarjalo svoje vizije, in so tako podali iztočnico vsem ostalim, ki so se želeli izraziti in ustvariti svojo kreacijo Twinga. Renault s svojo akcijo združuje industrijsko oblikovanje in ulično umetnost – street art, kjer so umetniki že ustvarili svoje Twinge in spodbudili ostale, da so se pridružili in pustili svoj edinstven pečat na enem od plakatov. Twingo se tako približuje posamezniku in odpira novo dimenzijo interakcije s potrošnikom. Posameznika navdihuje, da oblikuje avto po svoji meri in je v ta proces aktivno vpleten – simbolno s sodelovanjem pri nastajanju street art umetnine in dejansko ob peronalizaciji Twinga.

Poleg tega pa so pripravili tudi Facebook aplikacijo, kjer si lahko posameznik oblikuje Twinga po svoji podobi kar iz naslanjača, z malo sreče pa ga čakajo kreativne majice in možnost osvojitve novega Twinga za pol leta.

Elementi akcije: Televizijska oglasa, radijski oglas, tiskani oglasi, veleplakati, Street art – sodelovanje z umetniki, facebook aplikacija, nagradna igra, DIY, spletne pasice, POS materiali, promocije

Medijska agencija: Barbara Lazič, OMD
Predstavnik naročnika: Nina Obradović
Vodja projekta v agenciji: Jernej Lipar, Helena Škof
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisec: Urša Klajder
Art direktor: Petja Monzanez
Oblikovalec: Petja Montanez

Avtor: Publicis in Diggital
Naročnik: Renault Slovenija

Oceni