• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ulovi Šumi Sladko Presenečenje

Agencija FABulatorij je za blagovno znamko Šumi zasnovala predpraznične promocije, kjer so si lahko otroci na TAM-TAM-ovih plakatnih mestih nabrali sladkarije.

Kratek opis: Družba Žito/Podravka v okviru blagovne znamke Šumi vsako leto obeležuje predpraznične dni z akcijo podarjanja bombonov otrokom iz socialno šibkejših družin. Donacije potekajo preko izbranih dobrodelnih organizacij. Letos so akcijo nadgradili z uličnimi promocijami v središčih praznično okrašenih mest. Lov na sladka presenečenja je (sočasno s prižigom mestnih lučk) potekal v Ljubljani, Celju, Kranju in Kopru. Mimoidoči so na TAM-TAM-ovih plakatnih mestih lovili in razbijali pinjate Šumi ter si nabrali bombone za slajši začetek prazničnih dni.

Elementi akcije: ulične promocije, zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Nina Rus Turuk in Jerneja Strmšek Turk

Predstavnici agencije: Sanja Martinec in Anja Rebek

Oblikovalec: Robert Turk

Fotograf: Tit Košir

Avtor: FABulatorij
Naročnik: Žito/Podravka

Oceni