• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Half Down

Digitalna agencija ENKI se je ob črnem petku, prazniku nakupovanja, odločila za dobrodelno akcijo in obdarovala otroke z Downovim sindromom.

Opis akcije:»V agenciji ENKI smo se odločili, da bomo 24. november 2017, na dan, ko svet zapravlja, mi odgovorni. Poiskali smo tiste, ki potrebujejo pomoč – otroke z Downovim sindromom. Naša želja je, da bi vsem omogočili zgodnjo obravnavo, ki bi jim pomagala pri razvoju lastnih potencialov,« akcijo komentirajo v agenciji.

Pri zgodnji obravnavi dobijo starši strokovne informacije in strategije specialnih pedagogov za ravnanje z otrokom, ki jih lahko uporabijo v vsakdanjem življenju in tako pripomorejo k boljšemu razvoju in napredku otroka. Izkupiček50 odstotkov vrednosti naročil, prejetih na omenjeni dan, so poklonili Društvu za pomoč otrokom z Downovim sindromom.

Akcija je vključevala tudi neposredno pošto, kjer so poslovnim partnerjem poslali par nogavic in jih povabili k sodelovanju. Nogavice so dodali kot podporo ob svetovnem dnevu Downovega sindroma.

Elementi akcije: neposredna pošta, spletni oglasi, novičarska lista, pristajalna stran

Vodja projekta v agenciji:Tjaša Klemen

Kreativna zasnova:Petra Glinšek, Tjaša Klemen in Tjaša Lenardič

Kreativna direktorica in tekstopiska: Petra Glinšek

Oblikovalka: Fiona Sivka, Grega Bulog

Avtor: ENKI

Oceni