• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Donat Mg – Skrivnost briljantne prebave

V novi akciji za Donat Mg, ki jo je ustvarila agencija Pristop, so se uporabniki na spletu lahko prelevili v detektive in pripomogli k razkritju tatu ukradenega briljanta.

Besedilo: Kaj storiti, ko iz strogo varovane galerije izgine briljant? Akcija je najprej preko objav na digitalnih kanalih javnost vabila na spletno mesto s posnetkom varnostnih kamer v 360-stopinjski tehniki tik pred drzno tatvino. Nato so lahko uporabniki sodelovali v preiskavi tako, da so s pomočjo namigov o osumljencih glasovali za enega od njih. Pravilnost svoje odločitve so lahko preverili ob ogledu zaključnega videooglasa, ki so ga premierno predstavili na spletu, nato pa tudi na televiziji. V njem je poleg detektivov glavno vlogo odigral Donat Mg, ki je poskrbel za končen razplet in razrešitev skrivnosti briljantne prebave.

Elementi akcije: Spletno in televizijsko oglaševanje

Medijska agencija: Atlantic media

Predstavniki naročnika: Simona Koren, Rosana Turk, Lea Norčič in Jernej Janežič

Direktorica projekta v agenciji: Simona Mladenović

Vodja projekta v agenciji: Tea Rojec

Asistentka vodje projektov v agenciji: Ana Peterlin

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Vida Igličar

Oblikovalka: Vida Igličar

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Režiser: Toon Aerts

Produkcijska hiša: Nora production group

Glasbena podlaga: Sam Clunie in Dominic Marsh

Avtor: Pristop
Naročnik: Atlantic grupa

Oceni