• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Outstanding, dosežki v zunanjem oglaševanju

Projekt Outstanding ima temeljno poslanstvo nagraditi primere dobre prakse in izstopajočih kreativnih rešitev v zunanjem oglaševanju.

Kratek opis akcije: Projekt Outstanding ima temeljno poslanstvo nagraditi primere dobre prakse in izstopajočih kreativnih rešitev v zunanjem oglaševanju. Gre za nov projekt v slovenskem prostoru, katerega pobudnik in pokrovitelj je Europlakat. Namen akcije je bil opozoriti ciljno skupino na novo tekmovalno kategorijo in na dogodek, na katerem bodo razglasili zmagovalce.

Elementi akcije: tiskani oglas, svetlobne vitrine, vabila, nagrade in plakete za zmagovalce, spletno mesto, spletni oglasi

Predstavniki naročnika: Marko Kolbl, Tomaž Žontar in Robert Hernec
Vodji projekta v agenciji: Janja Poglajen in Arin Čebokli
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Tekstopisec: Robert Bohinec
Art direktor in oblikovalec: Kristjan Andolšek  

Avtor: Publicis
Naročnik: Europlakat

Oceni