• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odhostaj od mame

Futura DDB je za Vzajemno pripravila oglaševalsko akcijo, ki navdih črpa tudi iz slovenske filmske uspešnice Pr' Hostar.

Kratek opis akcije: Ideja akcije temelji na podatkih Organizacije za sodelovanje in razvoj (OECD), kjer je Slovenija druga država na svetu po številu mladih, ki še vedno živijo pri starših. Večji delež zasledimo le še v sosednji Italiji. Vzajemna je s svojim dopolnilnim zavarovanjem, ki ga mladi potrebujejo ob izgubi študentskega statusa ali po dopolnjenem 26. letu, ko niso več zavarovani po starših, želela opozoriti na ta problem. Karikirajo ga v slogu rekorderja slovenskih kinodvoran, filma Pr´Hostar. Ta se zaključi tako, da mama z žlico hrani glavnega junaka Matevža, ki je že zdavnaj odrasel. »Zato smo skupaj s filmsko ekipo ustvarili nadaljevanje filma na spletu, kjer se Matevž poskuša osamosvojiti od svoje mame. Pri tem smo vpletli uporabnike, ki so s preprostim glasovanjem vplivali na njegove odločitve, potek filma in uspešno osamosvojitev,« pojasnjujejo pri Vzajemni.

Elementi akcije: televizijski napovednik, spletno mesto odhostaj.si, aktivacija na Facebooku, spletno oglaševanje, oglaševanje na fakultetah in v študentskih domovih, lokalih in fitnes centrih, oglaševanje na avtobusih, oprema poslovalnic, odnosi z javnostmi

Predstavnika naročnika: Tomaž Krejačič in Barbara Kurevija

Vodja projekta v agenciji: Dragana Josipović

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Digitalni strateg: Gregor Firbas

Tekstopisec: Robert Bohinec

Umetniška direktorica: Ana Kogovšek

Oblikovalca: Iztok Perko in Blaž Topolinjak

Fotograf/ilustrator: Anže Godec

Produkcijska hiša: ekipa filma Pr’Hostar

Režiser: Goran Hrvaćanin

Medijska agencija: Futura DDB

Trajanje akcije: od 15. septembra do 15. oktobra 2017

Avtor: Futura DDB
Naročnik: Vzajemna

Oceni