• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iste stvari vidimo drugače

Oglaševalska akcija, ki jo je za podjetje Morela okulisti (Optika in Center za očesno refraktivno kirurgijo) ustvarila agencija Imelda Ogilvy, je v okviru koncepta »Iste stvari vidimo drugače« dobila nadaljevanje, ki je produktno usmerjeno.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija, ki jo je za podjetje Morela okulisti (Optika in Center za očesno refraktivno kirurgijo) ustvarila agencija Imelda Ogilvy, je v okviru koncepta »Iste stvari vidimo drugače« dobila nadaljevanje, ki je produktno usmerjeno. Dialog s potrošniki se tokrat vzpostavlja skozi različno pojmovanje popularnih sončnih očal, ki vsakemu posamezniku odpira nov pogled. Trije različni oglasi ponazarjajo revolucijo, poželenje in upor.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, plakati in aktivnosti na Facebooku

Predstavnica naročnika: Damjana Franetič
Vodja projekta v agenciji: Nina Hočevar
Kreativni direktor: Jure Požun
Tekstopisec: Andrej Baša
Art direktor: Branislav Milošević
Oblikovalka: Matejka Strašek
 

Avtor: Imelda Ogilvy
Naročnik: Morela okulisti

Oceni