• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Živa svetlobna vitrina in Mercator Minute premierno v Ljubljani

Mercator je v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga in Europlakatom predstavil »komunikativno« svetlobno vitrino..

Kratek opis akcije:Gašper Bergant se je na Europlakatovih vitrinah že pojavil, in sicer na fotografijah uživa v namazu na klopci pred Narodno univerzitetno knjižnico. V sodelovanju z agencijo ArnoldVuga in ekipama V živo in NKT pa so Berganta »oživili«, saj je na Wolfovi ulici kramljal z mimoidočimi.

Kako? Berganta so postavili v improvizirani studio, vitrine pa opremili z velikim zaslonom, kamero in zvočnikom. Po kratkem pogovoru so se morali mimoidoči odločiti med štirimi Mercatorjevimi trgovinami v neposredni bližini. Če jim je uspelo v nekaj minutah priteči na eno izmed lokacij, jih je čakalo presenečenje.

Elementi akcije: »živa« svetlobna vitrina, svetlobna vitrina, aktivacija na Facebooku, promocija izdelkov

Predstavnica naročnika: Majda Vodopivec

Agencija: ArnoldVuga

Vodja projekta v agenciji: Urša Kovačič

Kreativna direktorja: Stojan Pelko in Radovan Arnold

Tekstopisec: Stojan Pelko

Umetniški direktor: Jure Kožuh

Oblikovalec: Anže Veršnik

Fotograf: Primož Bregar

Projektni partnerji: Europlakat in D'Agency

Medijska agencija: Europlakat

Trajanje akcije: 4.september. 2017

Avtor: ArnoldVuga
Naročnik: Mercator

Oceni