• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ORTO Prototripi

Grey Ljubljana je za A1 Slovenija zasnoval aktivacijo na družbenih omrežjih za promocijo poletne akcije A1 Orto.

Kratek opis akcije: A1 Orto je pred poletjem mladim ponudil paket z epsko količino podatkov za gostovanje v Evropi. Da pa bi doživeli čim manj epskih »failov«, je ustvaril serijo »prototripov«. Ti vas rešujejo pred muhastim vremenom britanskega otočja, prepotenim premoženjem v vročem vremenu in pomanjkanjem toaletnega papirja na festivalih. Preko aktivacije na družbenih omrežjih je A1 izžrebal srečneže in jim njihove »prototripe« poslal zapakirane v embalaži, ki preživi še tako epski trip, saj je vodoodporna, neprodušno zaprta, plovna in odporna na visoke temperature.

Elementi akcije: videovsebine, aktivacija uporabnikov, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Petra Vaupotič, Mojca Goršič in Matevž Šmalc

Vodja ekipe za upravljanje z naročniki: Matjaž Butara

Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Špela Vuga

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Luka Bajs in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor: Matija Primc

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Rok Lukšič

DOP: Dominik Istenič

Upravljanje z družbenimi omrežji: Nina Tanhofer in Nika Kadunc (Sonce.net)

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: A1 Slovenija

Oceni