• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Omake po vašem okusu

Eta Kamnik z lastno blagovno znamko Natureta predstavlja linijo pripravljenih omak. V sodelovanju z agencijo BPCS je nastalo nadaljevanje promocijske akcije »Ne šteje le, kaj je notri. Ampak tudi, česa ni. Omake po vašem okusu«, ki ne poudarja le naravnega izvora in kakovosti. Poudarja tudi »sestavine«, ki jih ne vsebuje.

Kratek opis akcije:Junijska akcija, s katero je Eta oglaševala linijo pripravljenih omak, se je osredotočala na kakovost izdelkov. Modificirala je slogan «Jedi po vašem okusu«., ki ga Natureta uporablja že leta. Ampak tokrat poudarek ni bil na sestavinah in naravnem izvoru, temveč na sestavinah, ki jih Naturetine omake ne vsebujejo. Torej konervansov, brez aditivov in brez umetnih barvil. To so »omake po vašem okusu«.

Elementi akcije: oglasne svetlobne vitrine, družbena omrežja, videooglaševanje, tiskana in digitalna revija, spletne pasice

Predstavnici naročnika: Staša Tunja Bojičić in Ksenija Janković Banovšek

Vodja projekta v agenciji: Milan Slana

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Katja Gaspari Leben

Produkcija: AdriaMedia

Medijska agencija: Direct Media Slovenija (Matej Rožen)

Trajanje akcije: 6. do 30. junij 2017

Avtor: BPCS
Naročnik: ETA Kamnik

Oceni