• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Simply Clever Colours

Škoda je v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji predstavila spletni portal Simply Clever Colours, namenjen ženskam. Gre za novi komunikacijski kanal znamke Škoda v Sloveniji.

Kratek opis akcije:Vsebine na portalu nagovarjajo sodobno mobilno žensko, razpeto med vsakdanjimi obveznostmi, a hkrati strastno ljubiteljico vsega lepega. Obsegajo tako nasvete za življenje in vožnjo v slogu kot tudi nagradne igre, modne zgodbe z aktualnimi trendi in intervjuje z uspešnimi Slovenkami.

Ključni sestavni del celote predstavljajo tudi ustrezno besedilno in grafično oblikovane informacije o ponudbi vozil znamke Škoda skupaj z možnostmi testiranja in konfiguriranja.

Portal, ki je zaživel v okviru kampanje za model Škoda Fabia, ne bo omejen s trajanjem akcije oziroma ni vezan na ta konkretni model avtomobila.

Portal Simply Clever Colours se je tako pridružil tiskani reviji Simply Clever, portalu Simply Clever, uradni spletni strani te blagovne znamke in družbenim medijem, le da je kot edini med njimi izrecno namenjen nežnejšemu spolu.

Sodelujoči:

Predstavnika naročnika: Petr Podlipny in Iris Elsner

Vodja projekta: Barbara Bizjak

Oblikovanje: Špela Pfeifer

Avtor: PM, poslovni mediji
Naročnik: Porsche Slovenija/blagovna znamka Škoda

Oceni