• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mentos SfejsaUfaco

Agencija 101 je za Mentos pripravila akcijo, ki prisega na druženje v živo. Trend klepetanja na družbenih omrežjih, pošiljanja emotikonov in všečkanja objav obrača v smer pristnega spoznavanja in druženja iz oči v oči.

Kratek opis akcije: Mentos SayHello uporabnike zabava s 34 različnimi ilustracijami na bonbonih, ki pomagajo pri spoznavanju novih prijateljev ali popestrijo druženje z obstoječimi prijatelji. A do zabave pride le, če Mentose delimo z drugimi.

SfejsaUfaco pomeni, da Facebook prijatelje spoznavamo v živo in se brez izgovorov družimo z vsemi, s katerimi se premalokrat vidimo. Predvsem, ker se prijateljevanje z razmahom družbenih omrežij vedno bolj omejuje na klepetanje, pošiljanje emotikonov in všečkanje objav.

Mentos SfejsaUfaco želi prerasti v gibanje vseh, ki jim osiromašeno prijateljevanje na družbenih omrežjih ni dovolj. Prvi SfejsaUfaco gre Trkaj in iz oči v oči spoznava svoje Facebook prijatelje!

Elementi akcije: radijsko oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, prodajna mesta, dogodki

Predstavnici naročnika: Nataša Slak in Anja Petrovčič

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Ana Šušteršič

Tekstopisec: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Damijan Penič

Urednik družbenih omrežij: Veronika Povž

Odnosi z javnostmi: Nina Gaspari,  Provokativ

Fotograf: Matic Veber

Produkcijska hiša: SLOMEDIA 

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Mentos Slovenija/Tobačna Grosist

Oceni