• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izbor MMeseca: Zadovoljni? Sicer vam vrnemo denar.

Agencija BPCS in Tuš nadaljujeta sodelovanje z novo celostno oglaševalsko akcijo. V središču akcije je tokrat kakovost ponudbe. Pri Tušu so nezadovoljnim kupcem pripravljeni vrniti denar.

Kratek opis akcije: Svežina in kakovost sta za Tuš na prvem mestu. O odličnosti svoje ponudbe so pri slovenskem trgovcu tako prepričani, da vam v primeru nezadovoljstva z nakupom vrnejo denar. Tudi v tokratnem televizijskem oglasu nastopa igralec Jurij Zrnec, ki ga svežina Tuševe ponudbe popolnoma prevzame. Plakati izpostavljajo, da sta svežina in kakovost neposredno povezana z bližino pridelave.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, POS materiali

Predstavniki naročnika: Bojan Ratej, Matija Vedenik in Petra Vajda

Agencija: BPCS

Vodji projekta v agenciji: Janja Poglajen in Jernej Lipar

Kreativni direktor: Miha Bevc

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Fotograf in ilustrator: Tomo Jeseničnik

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Miha Knific

Medijska agencija: Media Publikum

Televizijski oglas

Plakati

Oceni