• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Naši zavarovanci spijo bolje

S korporativno akcijo »Naši zavarovanci spijo bolje« so v Adriatic Slovenici (AS) začeli novo obdobje v delovanju in komuniciranju.

Kratek opis akcije: S korporativno akcijo »Naši zavarovanci spijo bolje« so v Adriatic Slovenici (AS) začeli novo obdobje v delovanju in komuniciranju. Izpostavili so dejstvo, da so zavarovanci izredno zadovoljni z njihovimi storitvami, nov pozicijski slogan »Nove dimenzije varnosti« pa izraža zavezanost zavarovalnice, da postane še boljša in uporabniku najbolj prijazna zavarovalnica. Ker so zavarovanci AS najbolj zadovoljni s hitrostjo in višino poplačila škode, so za nosilno idejo akcije izbrali miren spanec. Sporočilo akcije je tako, da se zavarovanci AS na svojo zavarovalnico lahko vedno zanesejo in jih tako tudi večji škodni dogodki ne zbudijo iz trdnega spanca.

Elementi akcije: tv-oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletne aktivnosti
Medijske agencije: Zenithoptimedia, Media Publikum in Httpool
Predstavnici naročnika: Ksenija Gavez Kreft in Tamara Glavina Kanfelc
Vodji projekta v agenciji: Metka Orel in Janja Poglajen
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Tekstopisec: Robert Bohinec
Art direktor: Kristijan Andoljšek
Fotograf: Ciril Jazbec
Režiser: Gregor Vesel
Produkcijska hiša: Propeler
Glasbena podlaga: KPM

Avtor: Publicis
Naročnik: Adriatic Slovenica

Oceni