• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Skočite med najboljše!

Zavarovalnica Triglav je že od nekdaj neločljivo povezana s smučarskimi skoki in Planico. Zato je letos predstavila novo mobilno aplikacijo Triglav Rekord, ki nadgrajuje klasičen ogled smučarskih skokov.

Kratek opis akcije: Komunikacijska podpora mobilni aplikaciji Triglav Rekord je vsebovala vrsto inovativnih rešitev, ki so na relevanten način nagovarjale športne navdušence in jih že pred samimi tekmami aktivno vključile v tematiko napovedovanja dolžine poletov.

Aplikacija Triglav Rekord je tako dosegla rekordne rezultate. Z njeno pomočjo so ljubitelji poletov oddali več kot milijon napovedi. Prav tako je presegla še en mejnik in postala najbolj priljubljena brezplačna aplikacija v spletni trgovini App Store in druga v Google Play.

Elementi akcije: TV-oglas, mestni panoji, tiskani oglasi, svetlobne vitrine (citylighti), spletno in mobilno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, promocije v lokalih in nakupovalnih centrih

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Ana Obreza, Lea Smrkolj, Jaka Jauh, Luka Kunavar in Alenka Bešter

Razvijalec aplikacije: Sportradar

Direktorica naročnika v agenciji: Simona Mladenović

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Art direktor: Matija Kocbek

Oblikovalca: Aleksandra Prus in Urban Zotel

Tekstopisca: Robert Bohinec in Eva Gjörek

Asistentki: Nika Perovšek in Maja Kovač

Odnosi z javnostmi: Meta Mežnar

Medijska strategija in zakup: Vanja Čas (Pristop Media) in Gregor Oblak (D'agency)

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

Ostali sodelavci: Nejc Vernik in Uroš Krašovec

Videoprodukcija: Art Rebel 9

Glasba: glasbena knjižica

Avtor: Pristop
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni