• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Povej z Gorenjko

Čokolada Gorenjska je ob svojem 90. rojstnem dnevu vstopila v »Leto, polno vsega dobrega«, kot so pri Žitu poimenovali novo oglaševalsko agencijo, in to leto ponuja posebno tovarno skladkih sporočil.

Kratek opis akcije: Čokolada Gorenjka je ob svojem 90. rojstnem dnevu vstopila v »Leto, polno vsega dobrega«, kot so pri Žitu poimenovali novo oglaševalsko agencijo, in to leto ponuja posebno tovarno skladkih sporočil. Z njo lahko namreč ljubitelji čokolade dobre misli povedo z Gorenjko. Tovarna sladkih sporočil potuje po Sloveniji v obliki dogodkov na prodajnih mestih, o katerih sporočajo preko spletne strani in veleplakatov.

Elementi akcije: veleplakati, dogodki na prodajnih mestih
Agencija: Pristop
Medijska agencija: Pristop Media
Predstavnici naročnika: Marja Feldin in Nina Kofler
Vodji projekta v agenciji: Tanja Rudolf in Ana Gorenc
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Tekstopisec: Drago Mlakar
Art direktor: Matija Kocbek
Oblikovalca: Primož Zorko in Petar Perčič
Priprava za tisk: Samo Jarc

VIDEO

Avtor: Pristop
Naročnik: Žito

Oceni