• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne čakaj, postani darovalec

V AV studiu so osnovali vseslovensko družbeno odgovorno kampanjo za ozaveščanje o darovanju organov in tkiv.

Opis akcije: Da bi izpostavili pomen darovanja organov in tkiv ter ozaveščali javnost o tej izredno pomembni tematiki, so v Zavodu RS za presaditve organov in tkiv Slovenija-transplant združili moči z agencijama AV studio in IPPR, ki sta osnovali družbeno odgovorno akcijo »Ne čakaj, postani darovalec«. Ob njenem snovanju izhajali iz dejstva, da čakanje veliki večini ljudi predstavlja neprijetno in nadležno izkušnjo, ki jo doživljajo na dnevni ravni, ob vsakdanjih dogajanjih in opravilih. Slovence so nagovarjali na mestih, kjer čakajo (avtobusne postaje, železnice, semaforji) in tako čakanje navezali na doniranje organov, s čimer so vzpostavili emocionalni moment. Po eni strani so opozorili, da se čakajočim na presaditev organa izteka čas, po drugi strani pa so čakajoči na avtobus ali vlak lahko obiskali spletno mesto www.daruj.si, kjer je na voljo več informacij o problematiki in možnosti opredelitve.

Akcijo so podprli številni medijski partnerji in znani Slovenci, z ustrezno PR-podporo pa je bilo poskrbljeno tudi za široko medijsko pokritost. Vidni se že prvi rezultati akcije. V primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani se je število opredelitev v januarju povečalo za več kot petkrat, spletno mesto www.daruj.si pa je v treh tednih zabeležilo 18.965 ogledov.

Elementi akcije: spletno mesto, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, radijsko oglaševanje, medijska partnerstva, PR-podpora

Agencija: AV studio

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Gašper Štern

Agencija za odnose z javnostmi: IPPR (Irena Pavčič in Petra Črnivec)

Avtor: AV studio
Naročnik: Zavod RS za presaditve organov in tkiv Slovenija-transplant

Oceni