• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Petrol Q Max

Z akcijo Petrol Q Max, katere slogan se glasi »Kakovost, ki jo lahko občutite«, je Petrol predstavil novo družino visokokakovostnih goriv Q Max.

Kratek opis akcije: Z akcijo Petrol Q Max, katere slogan se glasi »Kakovost, ki jo lahko občutite«, je Petrol predstavil novo družino visokokakovostnih goriv Q Max. Ker je izdelčna družina Q Max sestavljena iz goriv, ki naj bi izboljšala delovanje in izkoristek motorja, so to prednost uporabili tudi pri osrednjem sporočilu akcije. Akcija je nadgrajena s spletnimi aktivnostmi, ki z uporabnikom omogočajo, da »občutijo kakovost« goriva.

Elementi akcije: Televizijski oglas, spletne aktivnosti, radijski oglas, POS, promocijski material, interni dogodek

Agencija: Pristop
Predstavnik naročnika: Rok Cuderman in Davorin Smodiš
Vodja projekta v agenciji: Matevž Šmalc
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Tekstopisec: Drago Mlakar
Art direktor: Matija Kocbek
Oblikovalec: Petar Perčič
Fotograf/ilustrator: Igor Škafar, Da!
Režiser: Petar Pašić
Produkcijska hiša: Super 16
Glasbena podlaga: The Cardigans
 

Avtor: Pristop
Naročnik: Petrol

Oceni