• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Presenetljiva petarda Crackin' dog in prvi pasji radio

Oglaševalska agencija Luna\TBWA je v sodelovanju s Pasjo pekarno HOV-HOV z družbeno odgovorno kampanjo, ki je opozarjala na nevarnosti petard za naše štirinožne prijatelje in hkrati ponudila inovativno rešitev.

Akcija se je začela na  družbenih omrežjih in vzbujala pozornost s prvo slovensko petardo Crackin' Dog, ki jo je prek spleta brezplačno naročilo več kot 1000 ljubiteljev prazničnega »pokanja«. Seveda je šlo za lažno petardo, ki je znotraj skrivala pasje priboljške in močno sporočilo, da veselje ob metanju petard, raje zamenjajo za veselje psa ob Pasjih smodnikih.

Ker pa se prazničnemu pokanju ne gre popolnoma izogniti, so skupaj z Radiem Terminal ustvarili tudi prvi Pasji radio z glasbo, ki je pse pomirjala, med drugim tudi z uporabnimi nasveti Lee Leskošek, strokovnjakinje za prevzgojo psov. Program je skupaj predvajalo več kot 6000 pasjih ljubiteljev in to kar 109 ur. Svoj vrhunec pa je Pasji radio dosegel ravno na najglasnejšo, torej silvestrsko noč, ko je bil predvajan več kot 1500-krat.

Projekt je na ta način odprl oči mladim ljubiteljem pokanja in ponudil aktivno rešitev za lastnike psov. Da bodo lahko prazniki veseli za vse – tako za ljudi, kot tudi za pse.

Elementi akcije: Spletna stran, oglaševanje prek družbenega omrežja Facebook, video, spletno oglaševanje, PR, lažna petarda.

Predstavnica naročnika: Nastja Verdnik

Direktorica projekta: Vida Kos

Kreativna direktorja: Neja Činkole in Ljubo Bratina

Tekstopiska:  Neja Činkole

Art direktor: Ljubo Bratina

Vodja digitalnega področja: Mateja Dolničar

Spletna stratega: Jan Omahen in Maša Butara

Družbena omrežja: Jan Omahen

Odnosi z mediji: Lina Antolič

Spletna oblikovalka Jasmina Ploštajner

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Stigl

Producent: Sebastjan Oblak

Produkcija spletnih mest: Miha Zupančič

Glasbena produkcija: Radio Terminal

Medijska agencija: OMD 

 

 

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Pasja pekarna HOV-HOV

Oceni