• Facebook
  • Twitter
  • RSS

To ni iluzija

Coca-Cola je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Mayer McCann za mlade v ljubljanskem Muzeju iluzij pripravila posebno doživetje.

Coca-Cola mlade potrošnike spodbuja, da letošnje praznike malce obrnejo na glavo in obiščejo Muzej iluzij, kjer jih bo pričakala legendarna obrnjena soba, ki bo decembra opremljena v Coca-Cola slogu.

Najbolj fotografirano doživetje v muzeju že kroži po spletu, Coca-Cola pa bo 90 mladim v decembru omogočila tudi brezplačen vstop v muzej s posebno »fast line« vstopnico.

Elementi akcije: Muzej iluzij, video, družabna omrežja, oglaševanje na družabnih omrežjih

Predstavnica naročnika: Anja Vačun

Agencija: Mayer McCann

Vodja projekta v agenciji: Tanja Jerala Vizjak

Kreativi direktor: Matjaž Germ

Spletna strateginja:Andreja Počkaj

Tekstopisec: Matjaž Germ, Andreja Počkaj

Art direktor: Blaž Žnidarič

Grafični oblikovalec: Aleš Salokar

Trajanje akcije: december 2016

 

Avtor: Mayer McCann
Naročnik: Coca-Cola

Oceni