• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najlepše darilo ste vi

Futura DDB je za Spar zasnovala prvo mednarodno božično kampanjo, ki jo lahko spremljamo v Sloveniji, Hrvaški in Madžarski.

Kratek opis akcije: Sparova prva mednarodna božična kampanja izvira iz ideje družbe Aspiag, pod okrilje katere sodi Spar, o združitvi proračunov božičnih kampanj za tri države – Madžarsko, Hrvaško in Slovenijo. Z večjim skupnim proračunom je Spar dobil veliko božično kampanjo z močnim sporočilom, ki jo je zanj zasnovala Futura DDB. Dve ključni vrednoti mednarodne znamke SPAR – zaupanje in človeški odnosi – sta služili kot osnova za slogan kampanje »Najlepše darilo ste vi.« Zgodba gledalca popelje na čustveno popotovanje para, ki se pripravlja na praznovanje božiča in vse svoje nesporazume zgladi ob razkritju presenečenja. Lokacije snemanja so bile razpršene po vsej Sloveniji. Prvi snemalni dan je potekal v mestu, drugi pa v gorah in v gozdu. Hišica na drevesu v zadnjem prizoru je bila zgrajena posebej za televizijski spot, prav tako glasbena podlaga, ki soustvarja dramaturgijo zgodbe.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, splet in družbena omrežja, s poudarkom na Facebooku in YouTubu

Direktorica projekta v agenciji: Mija Gačnik Krpič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Art direktor: Robert Križmančič

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Avtor: Futura DDB
Naročnik: Spar Slovenija

Oceni