• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Jamiii

Trgovec Engrotuš je v sodelovanju z medijsko agencijo Media Publikum in produkcijsko hišo Audio FM ustvaril serijo posnetih receptov, s pomočjo katerih si boste lahko pripravljali lastne kulinarične užitke.

Pravijo, da gre ljubezen skozi želodec. In še res je. Res pa je tudi, da vsak od nas lahko postane kuharski mojster. Engrotuš je zato pripravil serijo posnetih receptov, ki vas bodo naučili, kako hitro pripraviti preprosto jed, potrebujete le nekaj časa, voljo in tehtnico.

 

Ustvarjalki receptov sta Mateja Delakorda in Kristina Smodila, pri čemer Mateja poskrbi za vsebino in zgodbo na krožniku, Kristina pa za vse okrog njega. Sicer samostojni ustvarjalki večkrat združita moči, s še posebej velikim ponosom pa bosta skupaj vihali rokave za nove Tuševe kulinarične mojstrovine. 

Elementi akcije: TV, spletno in mobilno oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, prodajna mesta

Naročnik: Engrotuš d.o.o.

Avtor: Engrotuš d.o.o., Zgodbe na krožniku

Medijska agencija: Media Publikum

Produkcijska hiša: Audio FM Goran Bilbija s.p.

Predstavniki naročnika: Matija Vedenik, Petra Vajda, Danela Šarčević

Kreativni direktor: Matija Vedenik, Bojan Ratej

Tekstopisec: Matija Vedenik

Oblikovalec: Teja Gorjup

Vodja produkcije: Matija Vedenik

Vodja medijskega planiranja: Matija Vedenik

Fotograf: Tomo Jeseničnik

Postprodukcija: Audio FM Goran Bilbija s.p.

Glasba: glasbena knjižnica

 

 

 

Tiskani oglasi

Avtor: Engrotuš
Naročnik: Engrotuš

Oceni