• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zavarovati pomeni razumeti

Oglaševalska akcija za ERGO, novo zavarovalnico na slovenskem trgu, poudarja razumljivost njenih produktov in jo tako pozicionira na edinstven način.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija za ERGO, novo zavarovalnico na slovenskem trgu, poudarja razumljivost njenih produktov in jo tako pozicionira na edinstven način. Prvi val akcije poleg korporativnega sporočila oglašuje tudi dva izdelka: avtomobilsko in stanovanjsko zavarovanje.

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje (jumbo plakati, gverila), spletni oglasi, oglasi na Facebooku

Medijska agencija: Medialog
Predstavnik naročnika: Mišo Dubljević
Direktorica projekta v agenciji: Nina Dinjaški
Vodja projekta v agenciji: Mija Špiler
Kreativna direktorica: Vera Stanković
Tekstopisci: Nina Dinjaški, Mitja Grebenjak, Anja Renko
Art direktor: Mitja Grebenjak
Oblikovalca: Mitja Grebenjak, Damijan Penič
Fotograf/ilustrator: Matevž Kostanjšek
Režiser: Nejc Pohar
Produkcijska hiša: VPK
 

Avtor: Sonce.net
Naročnik: Ergo zavarovalnica

Oceni