• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Boljše plastenke za boljšo vodo

Dana je pripravila komunikacijsko akcijo »Boljše plastenke za boljšo vodo«.

Kratek opis akcije: Trditev o Dani kot »boljši vodi« (kar sporoča tudi slogan blagovne znamke »Pijte boljšo vodo«) izvira iz rezultatov rednih bioloških testiranj. Zdaj, ko je polnjena v okolju prijaznejše plastenke, ki so za četrtino lažje in jih je mogoče reciklirati, je Dana pripravila komunikacijsko akcijo »Boljše plastenke za boljšo vodo«. Subtilno sporočilo akcije je tudi: »Varujmo svoje okolje, da bomo tudi v prihodnosti pili boljšo vodo.«

Elementi akcije: tiskani oglasi, billboardi, giga plakati, plakati supreme
Medijska agencija: Futura Media & Amicus
Predstavnica naročnika: Nataša Mejaš
Vodja projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja
Kreativni in art direktor, tekstopisec: F2
Oblikovalec: Miroslav Banovšek Dado
Fotograf/ilustrator: Janez Pukšič
Proračun akcije: 60.000 EUR

Avtor: F2
Naročnik: Dana

Oceni