• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Parkirajte ga v svoji kuhinji

AV studio je za Gorenje pripravil celotno kampanjo lansiranja hladilnika Gorenje Retro Special Edition, ki se osredotoča na ustvarjanje asociacije z legendarnim Bullijem, Volkswagnovo ikono iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.

Kratek opis akcije: V komunikacijski akciji za lansiranje novega dizajna retro hladilnika Gorenje Retro Special Edition, ki navdih črpa pri Volkswagnovem Bulliju, legendarnem kombiju iz 60. let, so se v AV studiu poigrali z ikonično prepoznavnostjo vozila in jo prenesli na sam hladilnik. Komuniciranje je usmerjeno k ljubiteljem starodobnega vozila, ki je z leti postalo simbol svobodnega življenjskega sloga. Celoten slog kampanje prevzema rahel surferski pridih in postavi ikono lahkotnega uživaškega življenja tudi v središče bivalnega okolja.

Osnovno sporočilo kampanje »Parkirajte ga v svoji kuhinji« (»Park it in your kitchen«), podprto z osnovnim vizualnim prikazom parkirnega mesta sredi kuhinje, podkrepi ravno ta prenos asociacij z Bullijem povezanega življenjskega sloga v novo okolje. Neobičajno parkirno mesto je namenjeno prav posebnemu jeklenemu konjičku – retro hladilniku, ki združuje brezskrbni hipijevski slog ikoničnega vozila in tehnološko dovršenost hladilnikov Gorenje.

Poleg osnovne komunikacijske zgodbe s postavljanjem parkirnega mesta na neobičajnih mestih in razkritjem, da bo tukaj parkiran Gorenjev hladilnik, so v agenciji poskrbeli tudi za spletno prisotnost nove linije, celostno podporo na družbenih omrežjih in gverilske pristope, ki se naslanjajo na ustvarjanje asociacije med vozilom in samim hladilnikom.

Elementi akcije: spletno mesto, interaktivna pasica, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, posterji, videi na YouTubu, upravljanje z družbenimi omrežji (Facebook, Instagram), POS-nalepke, gverilske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Tjaša Kobal Anžur in Pina Javernik

Agencija: AV studio

Vodja projekta v agenciji: Katja Tamše

Kreativna direktorja: Žiga Jenko in Jure Tovrljan

Tekstopiska: Mateja Kurež

Art direktor: Vasja Grabner

Specialist za družbena omrežja: Črt Gojznik

Avtor: AV studio
Naročnik: Gorenje

Oceni