• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Laško DVOBOJ

Pivo Laško Zlatorog je v novi komunikacijski kampanji, katero je zasnovala agencija LUNA\TBWA postalo glavna nagrada v epskem dvoboju. Igralca Boris in Sebastian Cavazza se z rimami borita za zadnjo steklenico plemenite pijače.

Pivo Laško Zlatorog je v novi komunikacijski kampanji postalo glavna nagrada v epskem dvoboju. Igralca Boris in Sebastian Cavazza se z rimami borita za zadnjo steklenico plemenite pijače v seriji televizijskih in spletnih oglasov, na spletnem mestu dvoboj.si pa lahko Borisovi in Sebastianovi podporniki oddajo glas za svojega favorita (ali rimo, ki šteje dvojno). Kampanja je pritegnila precejpozornosti in sprožila veliko odzivov na družbenih omrežjih, glasovalci pa so doslej oddali več kot 60.000 glasov in več kot 1000 rim. A dvoboja še zdaleč ni konec, najbolj zanimive zgodbe šele prihajajo. Le kdo bo Laško točil na koncu? V spodnjih videih si lahko ogledate tri dvoboje.

Sodelujoči:

Predstavnik naročnika:  Rumen Kolev in Urban Kramberger

Vodje projekta v agenciji: Nina Zadnikar​, Dali Bungič in Tea Dežman

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopis​ci: Vlasta Merc, Neja Činkole in Jan Omahen

Art direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Ivan Todorović

Spletni strateg: Filip Dobranić

Interaktivna oblikovalka: Jasmina Ploštajner

Odnosi z javnostmi: Katja Krumpak

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Luka Kaše

Medijska agencija: Media Publikum  

Avtor: LUNA\TBWA
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni