• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tuš – svežina in kakovost

Integrirana marketinška kampanja je zasnovana na glavnih konkurenčnih prednostih trgovin Tuš – svežini in kakovosti izdelkov.

Kratek opis akcije: Integrirana marketinška kampanja je zasnovana na glavnih konkurenčnih prednostih trgovin Tuš – svežini in kakovosti izdelkov. Vsi želimo vedno izbirati sveže in to je bila tudi osnovna vodilna misel pri ustvarjanju komunikacije. Osnovna ideja je prikazati izjemno pomembno komponento v trgovini in vsakdanjem življenju kupcev – proces in čas, v katerem izdelki prispejo od dobavitelja preko trgovca do kupca. Oglasi sporočajo evolucijo svežine, ki je danes ena od primarnih zahtev in pričakovanj sodobnega kupca.
S premikajočim načinom snemanja, izborom neobičajnih kadrov in zvočnih efektov so ustvarili hitro zapomnljive televizijske oglase, ki v prvi plan postavljajo svežino in kakovost živil. Trije spoti za tri osnovne kategorije živil so podprti s širokim spektrom komunikacijskih kanalov. Končni cilj komunikacije je nadgradnja percepcije in imidža Tuša. Akcija je inovativna nadgradnja s kakovostnim preskokom pred leti začete kampanje Vedno boljši, zaradi katere je Tuš dobil tudi nagrado za oglaševalca leta 2007.

Elementi akcije: tv-oglas, veleplakati, oglasi v kinematografih, letak, splet
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Jelena Anžin
Vodja projekta v agenciji: Sanja Petek Mujačić
Kreativna direktorja: Nikola Žinić in Davor Bruketa
Tekstopisci: Ivan Čepelak, Dražen Novak, Matija Vedenik in Jelena Anžin
Art direktor: Neven Crljenak
Oblikovalca: Sunčana Matijašević in Bojan Ratej
Režiser: Petar Pašić
Produkcijska hiša: Super 16
 

Avtor: Bruketa&Žinić OM
Naročnik: Engrotuš

Oceni