• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zavarovalnica Tilia, MojAvto

Akcija predstavlja zavarovanje, ki zavarovance zavaruje tudi pred visokimi stroški.

Kratek opis akcije: Akcija predstavlja zavarovanje, ki zavarovance zavaruje tudi pred visokimi stroški. Z njim bodo zdaj nedeljski vozniki in vsi, ki vozijo malo, lahko plačali le prevožene kilometre. S komunikacijska akcijo za novo zavarovanje MojAvtokm agencija Luna\TBWA sledi rdeči niti preteklih akcij Zavarovalnice Tilia (Zavarujemo vas pred vsem, razen pred …), navdih pa je poiskala tudi v aktualnih dogodkih.

Elementi akcije: televizijski oglasi, veleplakati, tiskani oglasi, radijski oglasi, spletno oglaševanje
Medijska agencija: OMD
Predstavnika naročnika: Jaka Dolenc in Robert Okorn
Vodji projekta v agenciji: Nace Tomc in Nina Zadnikar
Kreativni direktor: Samo Geršak
Tekstopiska: Vlasta Merc
Art direktor: Ljubo Bratina
Fotograf in režiser: Peter Bratuša
Produkcijska hiša: Felina Films
 

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Zavarovalnica Tilia

Oceni