• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MAXIM premium sladoledi

Oglaševalska akcija za prenovljene sladolede Maxim premium na palčkah zapeljuje z besedami in neobičajno vizualno podobo sladolednih ustnic.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija za prenovljene sladolede Maxim premium na palčkah zapeljuje z besedami in neobičajno vizualno podobo sladolednih ustnic, ki nagovarjajo gledalce k užitku. Kampanjo uvede serija kratkih televizijskih oglasov, sledi pa zunanje oglaševanje in ostal mediji.

Elementi akcije: Serija kratkih tv oglasov (vinjet), zunanje oglaševanje, gverila, promocijski materiali.

Predstavnik naročnika: Petra Žagar, Tina Kumelj
Medijska agencija: OMD
Vodja projekta v agenciji: Špela Petač
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Uroš Goričan, Matej Kodrič
Art direktor: Petja Montanez
Fotograf/ilustrator: Gašper Vovk, Marko Škerlavaj
Reziser: Iztok Šuc
Produkcijska hisa: Kerozin 

Avtor: Saatchi & Saatchi
Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Oceni