• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Si ZA odkritje?

Ob lansiranju novega pakiranja pijač Za 0,5 l se je Pivovarna Union odločila nagraditi svoje zveste potrošnike obenem pa še dodatno spodbuditi prodajo njihove blagovne znamke ZA v poletnih mesecih.

Kratek opis akcije: Ob lansiranju novega pakiranja pijač Za 0,5 l se je Pivovarna Union odločila nagraditi svoje zveste potrošnike obenem pa še dodatno spodbuditi prodajo njihove blagovne znamke ZA v poletnih mesecih. Z akcijo, katere osrednji del je bila nacionalna nagradna igra, so pri Privovarni Union pritegnili pozornost ciljne skupine in omogočili boljšo izpostavljenost na prodajnih mestih navkljub številnim nagradnim igram konkurence. Ideja je preprosta - pod zamaškom se skrivajo unikatne kode s katerimi lahko potrošnik preveri ali je sreča na njegovi strani.

Elementi akcije: plakati, poličniki, letaki in drugo oglasno gradivo na prodajnih mestih, Facebookova aplikacija.
Predstavnica naročnika: Ajda Jurkas
Vodja projekta: Nina Hočevar
Kreativni direktor: Jure Požun
Umetniški direktor: Branislav Milošević
Tekstopisec: Bor Kolarič
Grafični oblikovalec: Jože Martinčič
 

Avtor: Imelda Ogilvy
Naročnik: Pivovarna Union

Oceni