• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Wiz – zavarovanje na dotik

Sklenitev avtomobilskega zavarovanja je bila doslej vse prej kot enostavna, saj je od zavarovanca zahtevala veliko birokratskih nepotrebnosti.

Kratek opis akcije: Sklenitev avtomobilskega zavarovanja je bila doslej vse prej kot enostavna, saj je od zavarovanca zahtevala veliko birokratskih nepotrebnosti. V Adriaticu Slovenici zagotavljajo, da je Wiz temu naredil konec, saj je to prvo avtomobilsko zavarovanje, ki ga lahko uporabnik v celoti sklene samo na spletu. Zato so tudi oglaševalsko akcijo zasnovali tako, da že na prvi pogled deluje enostavno in pregledno, hkrati pa na zabaven način nagovarja bodoče zavarovance k varni vožnji, saj bodo tako za svoje zavarovanje odšteli najmanj.

Elementi akcije: televizijski oglasi, veleplakati, radijski oglasi, spletne aktivnosti, bencinski servisi, predstavitev na konferenci Diggit

Medijski agenciji: ZenithOptimedia in Httpool
Predstavnika naročnika: Bor Glavič in Marko Štokelj
Vodje projekta v agenciji: Metka Orel, Simona Korošec in Andrej Ravnikar
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Tekstopisec: Robert Bohinec
Art direktor: Kristijan Andoljšek
Režiserka: Teja Mole
Produkcijska hiša: ArtRebel 9
Glasbena podlaga: iz komercialne knjižnice

Avtor: Publicis
Naročnik: Adriatic Slovenica

Oceni