• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Samsung je najbolj prodajana blagovna znamka pametnih telefonov v Evropi, saj je prevzel že 45-odstotni delež, je pokazala zadnja raziskava družbe Kantar Worldpanel. Opazen poskok prodaje je bil izmerjen predvsem, ko je Samsung na trg lansiral svoj najnovejši telefon Samsung Galaxy S3.

Foto: kantarworldpanel.com

Južnokorejsko podjetje je izrazito prispevalo tudi k priljubljenosti Googlovega mobilnega operacijskega sistema Android, ki je svoj tržni delež na trgu Velike Britanije, Nemčije, Francije, Italije in Španije od lanskega julija do letošnjega povečal iz 42,7 odstotkov na 65,7 odstotkov. Največji tržni delež, 87-odstotnega, je Android prevzel na španskem trgu.

Na področju zgoraj omenjenih evropskih držav Applov tržni delež obsega le 14,4 odstkotka. Ne glede na to so tej blagovni znamki Evropejci zelo zvesti. Raziskave v Veliki Britaniji pokazale, da kar 80 odstotkov potrošnikov načrtuje nakup Applovega iPhona, ko bodo starega nadomestili, enako pa je zatrdilo 92 odstotkov tistih, ki že zdaj posedujejo Applov telefon.