• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Drajv

Zavarovalnica Triglav je ob predstavitvi aplikacije Drajv, ki deluje na podlagi telematike, začela z oglaševalsko akcijo, ki v prvi vrsti nagovarja mlade voznike.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je kot prva v Sloveniji na področju zavarovalništva lansirala aplikacijo, ki deluje na podlagi telematike. S pomočjo aplikacije DRAJV, ki nagrajuje varno vožnjo, lahko vsi vozniki izboljšajo svojo vožnjo in prihranijo pri avtomobilskem zavarovanju. Največ pa lahko prihranijo mladi vozniki, ki praviloma plačujejo višje premije avtomobilskega zavarovanja.

Oglaševalska akcija ob lansiranju aplikacije v prvi vrsti nagovarja mlade voznike, ki so postavljeni v ospredje komunikacijskih sporočil. V zgodbah spoznamo mlada voznika, ki sta s pomočjo varne vožnje prihranila dovolj denarja, da sta si lahko privoščila zanimiva doživetja. Kakšno pa privoščila tudi najbližjim.

Doživetja so tako postala valuta varne vožnje, kar je še posebej blizu mladim, ki prihranke že sami po sebi takoj pretopijo v doživetja, ki si jih bodo lahko z njimi privoščili.

Elementi akcije: mobilna aplikacija, spletni videi, spletni in mobilni oglasi, spletno mesto drajv.triglav.si, tv-oglasi, radijski oglasi, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, odnosi z mediji

Predstavnica naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič

Vodja projekta pri naročniku: Vojka Novak

Direktor projekta v agenciji: Matjaž Butara

Kreativna direktorica: Petra Krulc

Tekstopisci: Sašo Petek, Tomaž Apohal, Bor Klemenc Mencin in Petra Krulc

Art direktorja:  Petra Krulc in Matija Primc

Oblikovalec: Matija Primc

Fotograf/ilustrator: Primož Korošec

Režiser: Blaž Švent

Produkcijska hiša: Pakt Media/ Art Rebel9

Medijska agencija: Media Publikum

Medijska strategija in načrtovanje: Sašo Pinosa in Blaž Klarič (Media Publikum)

Glasbena podlaga: Gramatik – Born Ready

 

Veleplakat

 

Televizijski oglas

 

Avtor: Grey
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni